سوالات متداول استحقاق سنجی

26 ١٣:٣٦ ب.ظ

سوالات متداول استحقاق سنجی

 

 1- من به عنوان مسئول پذیرش چگونه با این سرویس کار کنم؟

ابتدا شرکت HIS پشتیبان بیمارستان، نرم افزار HIS بیمارستان را بر اساس SDK جدید به روزرسانی کرده و سپس مسئول پذیرش با نرم افزار به روزرسانی شده سرویس را به کار میگیرد. ضمناً آموزش کار با سرویس به مسئول/ مسئولان پذیرش از طریق شرکت HIS و یا مدیر IT بیمارستان صورت میگیرد

2- چه مشکلات احتمالی در استفاده از این سرویس بوجود خواهد آمد؟

·عدم برقراري سرویس به دلیل قطعی در اینترنت بیمارستان راهنمای بهره برداری از سرویس استحقاق سنجی درمان در بیمارستانها THM-OU-TEC-DC-FSG-V0008.DOCX بازبینی شده ۱۹۳۱/۴۰/۱۱ صفحه ۱8 از ۹2 · عدم سرویس دهی به دلیل قطعی از سوي سیستمهاي سازمانهاي بیمه · عدم تطابق اطلاعات بیمار با خروجی سرویس

 3- در زمان بروز مشکل چه کاری باید انجام دهم؟

فرایند رفع مشکل به این صورت است که مسئول پذیرش در زمینه مشکالت قطعی اینترنت و قطعی سرویس به مسئولان بخش IT بیمارستان رجوع میکند. در صورت عدم رفع مشکل توسط IT بیمارستان و پس از آن IT دانشگاه، مشکل به شرکت توسعه دهنده HIS و سپس به شرکت آواي فناوري اطلاعات ارجاع داده میشود. در صورت عدم تطابق اطلاعات بیمار با اطلاعات خروجی سرویس، اطلاعات خروجی سرویس مبنا قرار گرفته و مراتب به اطالع بیمار و نماینده سازمان بیمه در بیمارستان میرسد تا از این طریق پیگیري شود

4- آیا بیماران در زمان استفاده از سرویس درگیر خواهند شد؟ چه اقدامی از طرف آنها یا من )مسئول پذیرش) انجام میشود ؟

بیمار کد ملی خود را ارا ئه می دهد. مسئول پذیرش استعلام هویت و استحقاق درمان را با استفاده از نرم افزار انجام داده و در نهایت براي هر بار مراجعه بیمار یک شناسه HID به آنها تخصیص میدهد. در طی این فرایند، هیچگونه اختلالی در روند ارایه خدمت به بیمار ایجاد نخواهد شد.


فاقد نظر