سوالات متداول پاسخگویی به شکایات مردمی

36 ١٠:١٨ ق.ظ

سوال 1: نحوه  دریافت شکایات از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟ 

دریافت شکایت از سامانه 190 وزارت متبوع

دریافت شکایت از اداره بازرسی دانشگاه

دریافت شکایت حضوری و شفاهی

دریافت شکایت از بیمارستانها

سوال2:نحوه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مطرح شده چگونه است؟ 

اگر در قالب شکایت یا درخواست  از سامانه ها باشد باید از طریق کد رهگیری وارد سایت شوند و جواب خود را پیگیری کنند.

سوال3: مدت زمان پاسخگویی چند روز است؟

با توجه به نوع شکایت از آن تا عدی متفاوت می باشد درحالت عادی 30 روز ودر بعضی موارد بیشتر 

سوال4: شکایت و درخواست خدمت باید در چه حیطه ای باشد؟

باید در حیطه اختیارات و وظایف دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و زیر مجموعه های آن(بیمارستان-کلینیک و مراکز درمانی ) می باشد

سوال 5:موضوع مورد نظر تحت چه عنوانی ثبت شود؟

*شکایت : نیاز به مشخصات کامل فرد ارائه کننده شکایت دارد

سوال6 : تا زمان حصول نتیجه چقدر زمان لازم است؟

بین 2 تا 7 روز شکایت تعیین تکلیف می شود. ولی در موارد اجرایی بین 1 تا 2 هفته جهت اجرا زمان لازم است.


فاقد نظر