سوال 1: نحوه دریافت شکایات از واحدهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟
دریافت شکایت از سامانه 190 وزارت متبوع
دریافت شکایت از اداره بازرسی دانشگاه
دریافت شکایت حضوری و شفاهی
دریافت شکایت از بیمارستانها
سوال2:نحوه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مطرح شده چگونه است؟
اگر در قالب شکایت یا درخواست از سامانه ها باشد باید از طریق کد رهگیری وارد سایت شوند و جواب خود را پیگیری کنند.
سوال3: مدت زمان پاسخگویی چند روز است؟
با توجه به نوع شکایت از آن تا عدی متفاوت می باشد درحالت عادی 30 روز ودر بعضی موارد بیشتر
سوال4: شکایت و درخواست خدمت باید در چه حیطه ای باشد؟
باید در حیطه اختیارات و وظایف دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و زیر مجموعه های آن(بیمارستان-کلینیک و مراکز درمانی ) می باشد
سوال 5:موضوع مورد نظر تحت چه عنوانی ثبت شود؟
*شکایت : نیاز به مشخصات کامل فرد ارائه کننده شکایت دارد
سوال6 : تا زمان حصول نتیجه چقدر زمان لازم است؟
بین 2 تا 7 روز شکایت تعیین تکلیف می شود. ولی در موارد اجرایی بین 1 تا 2 هفته جهت اجرا زمان لازم است.