پایان طرح

53 ٨:٤٨ ق.ظ

توافقنامه سطح خدمت " صدور گواهی پایان طرح مشمولین قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان"

  1. مقدمه

توافقنامه سطح خدمت "ارائه خدمات مرتبط با طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان )تخصیص، صدور گواهی پایان طرح و گواهی معافیت(" -1 مقدمه این خدمت به منظور بکارگیری مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در واحدهای تابعه دانشگاه و اشتغال زایی و رفع نیاز دانشگاه به نیروی انسانی متخصص در رشته های پزشکی و پیراپزشکی ارائه می گردد که پس از فارغ التحصیلی مشمولین از طریق ثبت نام در سامانه رشد، بررسی مدارک، احراز هویت و معرفی به واحدهای تابعه دانشگاه و برقراری حقوق و مزایای آنان صورت می گیرد. همچنین به منظور خاتمه طرح با صدور حکم کارگزینی مربوطه و صدور گواهی پایان طرح و برای واجدین شرایط با صدور گواهی معافیت از انجام خدمات قانونی پزشکان و پیراپزشکان صورت می گیرد.

2. هدف

هدف ازاین توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، کیفیت تحویل خدمت "ارائه خدمات مرتبط با طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان )تخصیص، صدور گواهی پایان طرح و گواهی معافیت("برا ی مشمولین رشته های پزشکی و پیراپزشکی مورد توافق قرار گیرد .

3 مسئولیت­

 مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی موافقت م یکند که خدمت "ارائه خدمات مرتبط با طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان )تخصیص، صدور گواهی پایان طرح و گواهی معافیت( "و پشت یبانی از آن را به ترت یب زی ر ارائه نماید: - ثبت نام متقاضی در سامانه رشد، بررسی مدارک و شرایط داوطلبان و دعوت از آنان جهت حضور در دانشگاه - احراز هویت متقاضی، صدور گواهی تعیین محل خدمت و معرفی به واحد مربوطه جهت شروع بکار - اعالم تاریخ شروع بکار متقاضی از طرف واحد - صدور حکم کارگزینی با ذکر تاریخ شروع و تاریخ پایان طرح و ارسال به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا - ارزیابی، پایش و مدیریت عملکرد مشمولین در طی خدمت قانونی آنان - تسویه حساب و صدور گواهی پایان طرح با پایان یافتن خدمت قانونی آنان - صدور گواهی معافیت از انجام خدمات قانونی پزشکان و پیراپزشکان برای واجدین شرایط .

  1. تعهدات متقابل خدمت­گیرنده و دستگاه اجرایی

 تعهدات متقابل خدمتگیرنده و دستگاه اجرایی - کلیه مشمولین خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان مکلفند در مناطق مورد نیاز دانشگاه و تشکیالت تابعه آن در مدت تعیین شده بطور تمام وقت با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری خدمت نمایند. - مشموالن این قانون از نظر حقوق و مزایا و امور رفاهی )مرخصی های استعالجی، استحقاقی، بدون حقوق، پاداش، کمک های غیرنقدی و بیمه عمر، درمان و حادثه و سایر مزایا( تابع قوانین و مقررات آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی و قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان وزارت متبوع می باشند. - در صورت تخلف، مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان تابع مقررات قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه می باشند. - متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه و در صورت نیاز و احراز هویت به صورت حضوری به این دانشگاه ارائه نماید. -5

5. هزینه ­ها و پرداخت­ها

 هزینه ها و پرداختها هیچ گونه هزینه ای از طرف مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان به دانشگاه بابت ارائه این خدمت پرداخت نمی شود. -6 دوره عملکرد این توافقنامه سطح خدمت از تاریخ شروع به خدمت طرح تا تاریخ پایان طرح مشمولین می باشد که در حکم کارگزینی آنان بطور کامل قید می گردد. -7 خاتمه توافقنامه این توافقنامه با تاریخ پایان طرح مشمولین پزشکان و پیراپزشکان و صدور گواهی پایان طرح و حکم کارگزینی پایان طرح آنان خاتمه می یابد.


فاقد نظر