بیانیه ثبت نام

10 ١٣:١١ ب.ظ

پذیرش و ثبت نام

1. مقدمه:

این واحد موارد زیر را جهت تعاملات با پذیرفته شدگان انجام میدهد.

الف -ثبت نام از پذيرفته شدگان آزمون سراسري

1- دریافت فایل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری از طریق پورتال رشته های سازمان سنجش

2- آماده سازی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشجویان جدیدالورود

3- زمانبندی جهت ثبت نام حضوری و غیر حضوری و درج اطلاعیه ثبت نام در سایت مدیریت امورآموزشی

 *** طبق اطلاعیه های مندرج در سایت سازمان سنجش، كليه پذيرفته شدگان موظفند اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود را در سایت مربوطه مطالعه نمایند و اقدامات زیر را انجام دهند:

الف- ثبت نام اینترنتی در بازه زمانی اعلام شده

ب-  تحویل  اصل  تمامی مدارک ثبت نامی به دانشگاه در مهلت مقرر :

( اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي و یا گواهی موقت
- اصل گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و ياگواهي موقت
- اصل كارنامه دوره پيش دانشگاهي
- اصل كارنامه دوره متوسطه
- کپی  شناسنامه از تمام صفحات آن
-کپی كارت ملي

  • کپی تاییدیه تحصیلی
  • کپی سابقه تحصیلی
  • تکمیل فرمهای سازمان سنجش

-مدركي كه وضعيت نظام وظيفه رامشخص ميكند(كارت پايان خدمت، معافيت دائم ، نظامی و... )
  - 5  قطعه عكس )

4-ورود اطلاعات معرفی شدگان به سامانه مدیریت آموزشی هم آوا

5- کنترل اطلاعات در سامانه هم آوا و تطابق آن با مستندات دریافتی از پذیرفته شدگان 

*** در صورت نقص مدرک، در سامانه برای پذیرفته شده، پیام لازم ارسال می گردد تا رفع نقص صورت گیرد.

6- تایید ثبت نام پذیرفته شده در سامانه هم آوا

*** بديهي است چنانچه پذيرفته شدگان درتاريخ مقررجهت ثبت نام مراجعه ننمايند ثبت نام آنها لغو می گردد .

7- معرفی پذیرفته شدگان قطعی به دانشکده های مرتبط  کلیه واحدهای مربوطه

8- اخذ آمار ثبت نام شدگان قطعی از سامانه و تکمیل فایل اکسل مربوطه با فرمت خاص تعریف شده از سوی سازمان سنجش

9- ارسال فایل اکسل تکمیل شده از طریق پورتال آزمون سراسری برای سازمان سنجش

 

 ب پذيرفته شدگان مقاطع کارشناسی ناپیوسته

 

1دریافت فایل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری از طریق پورتال رشته های سازمان سنجش

2- آماده سازی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشجویان جدیدالورود

3- زمانبندی و درج اطلاعیه ثبت نام در سایت مدیریت امورآموزشی

 *** طبق اطلاعیه های مندرج در سایت سازمان سنجش، كليه پذيرفته شدگان موظفند اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود را در سایت مربوطه مطالعه نمایند و اقدامات زیر را انجام دهند:

الف- ثبت نام اینترنتی در بازه زمانی اعلام شده

ب-  ارسال اصل  تمامی مدارک ثبت نامی به دانشگاه در مهلت مقرر :

1- تمام صفحات شناسنامه

2- کارت ملی.

3-  عکس4*3 تمام رخ با زمینه سفید

4- اصل وکپی گواهی نامه دوره کاردانی  و ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد . 

5- اصل وکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان می باشد .  

6- اصل وکپی گواهی پایان یا معافیت از طرح و یا مدرکی که نشان دهنده وضعیت طرح باشد .

7- موافقت بدون قید وشرط  ازطرف سازمان محل خدمت، برای شاغلین

8-پرینت شماره دانشجویی یا کد رهگیری

9-پرداخت صدور کارت دانشجویی  به مبلغ 600000ریال (ششصد هزار ریال )

10- پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام سازمان سنجش و آپلود آنها و تحویل حضوری

4-ورود اطلاعات معرفی شدگان به سامانه مدیریت آموزشی هم آوا

5- کنترل اطلاعات در سامانه هم آوا و تطابق آن با مستندات دریافتی از پذیرفته شدگان 

*** در صورت نقص مدرک، در سامانه برای پذیرفته شده، پیام لازم ارسال می گردد تا رفع نقص صورت گیرد.

6- تایید ثبت نام پذیرفته شده در سامانه هم آوا

*** بديهي است چنانچه پذيرفته شدگان درتاريخ مقررجهت ثبت نام مراجعه ننمايند ثبت نام آنها لغو می گردد .

7- معرفی پذیرفته شدگان قطعی به دانشکده های مرتبط  کلیه واحدهای مربوطه

8- اخذ آمار ثبت نام شدگان قطعی از سامانه و تکمیل فایل اکسل مربوطه با فرمت خاص تعریف شده از سوی سازمان سنجش

9- ارسال فایل اکسل تکمیل شده از طریق پورتال آزمون سراسری برای سازمان سنجش

2. هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که یک ارائه با کیفیت توسط دانشگاه علوم پزشکی در واحد ثبت نام و پذیرش برای پذیرفته شدگان مورد توافق قرارگیرد.

3. مسئولیت

این اداره یکی از ادارات تابعه مدیریت آموزشی دانشگاه می باشد که کارکنان شاغل در این اداره ضمن خیر مقدم به کلیه پذیرفته شدگان این دانشگاه و آرزوی موفقیت تحصیلی با ارائه خدمات آموزشی مربوط به ثبت نام در بدو ورود و اطمینان خاطر لازم مبنی بر امین بودن در نگهداری مدارک ارائه شده به این عزیران سایر خدمات به شرح ذیل در طول تحصیل به دانشجویان ارائه می نماید

 

1. هماهنگي و نظارت بر ثبت نام كليه پذيرفته شدگان در كليه مقاطع تحصيلي در دانشكده‌هاي تابعه

2. ارائه خدمات آموزشي از قبيل صدور گواهي اشتغال به تحصيل، امور به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش‌هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي و اضافي، انصراف از تحصيل دانشجويان مقالطع كارشناسي و دكتراي عمومي.

3. پايش و نظارت بر روند تحصيلي دانشجويان و حسن اجراي آئين نامه‌ها و مقررات مربوطه و ارائه گزارشات ادواري.

4. مشاركت در برنامه ريزي و ايجاد زير ساخت‌هاي لازم براي توسعه و گسترش دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتراي عمومي از طريق برآورد ظرفيت گروه‌ها، پيشنهاد و پيگيري تدوين و تصويب آئين نامه‌ها و برنامه‌هاي آموزشي جديد، پيگيري اخذ مجوز راه اندازي گروه و رشته‌هاي جديد پيشنهاد بخش نامه‌هاي لازم.

5. پايش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات آموزشي به دانشجويان در سطح دانشكده‌هاي تابعه.

6. اطلاع رساني به كليه دانشجويان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رساني وب سايت معاونت، تلفن گويا و تكميل جداول آماري در سامانه آماري حوزه معاونت.

7. دريافت مجوز نظام وظيفه جهت مقاطع و رشته‌هاي جديد تحصيلي.

8. اعلام ظرفيت پذيرش دانشجو، نظارت بر رعايت ظرفيت اعلام شده و ارائه گزارش

9. پذيرش دانشجوي مهمان و انتقال

10. ابلاغ تقويم آموزشي

11. طراحي و مشاركت در كليه آزمون‌هاي داخلي دانشگاه

12. تكريم و ترويج فرهنگ نحوه رفتار شايسته با مراجعين

مراحل انجام کار در واحد ثبت نام و  پذیرش

 

4. تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

- در زمان پذیرش  مدیریت امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی  جهت ارایه مدارک نقصی به پذیرفته شدگان زمانی را مقرر می نماید تا مدارک خود را از قبیل اصل مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی را به این معاونت تحویل دهند . در صورتیکه پذیرفته شدگان نتوانند به وعده خود عمل کنند پس از اطلاع رسانی و تماس با دانشجویان و همچنین نامه کتبی به دانشکده ها از ادامه تحصیل محروم می شوند.

 

- جهت پذیرفته شدگان شاغل می بایست اصل حكم مرخصي سالانه براي كارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع آورده شود

 

- اصل يا گواهي مدرك كارداني (فوق ديپلم) حداكثر تا تاريخ 30/11/1402، براي‌ آن‌دسته‌ از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ ارائه‌ اصل يا گواهي مدرك‌ كارداني امكان‌پذير نباشد، لازم است که اصل گواهي تأييد شده ‌توسط ‌دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارداني با محتوي فرم شماره 6 مندرج در دستورالعمل ثبت‌نامي (ارائه شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالي) را ارائه کنند كه در آن قيد شده باشد « اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌باشد.» در صورتي كه فرد پذيرفته در تاريخ مقرر فارغ‌التحصيل نشده باشد، قبولي وي «لغو» می‌شود.

 

- جهت  اخذ تعهد محضری بدینوسیله به اطلاع می رساند با مراجعه به امور حقوقی دانشگاه و معرفی به دفاتر اسناد رسمی از جانب ایشان به دریافت سند تعهد محضری خود اقدام  نموده . ضمن ارائه اصل آن به دفتر حقوقی دانشگاه کپی تعهد نامه را به مدیریت امور آموزشی دانشگاه تحویل دهید. درصورت عدم تحویل تعهد محضری تا یک ماه پس از ثبت نام قبولی شما کن لم یکن  تلقی می گردد.

 

5. هزینه ها و پرداخت ها

- پرداخت شهریه صرفا از طریق درگاه الکترونیکی ( اینترنتی) در سامانه آموزشی هم آوا به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.

نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول مصوب شده توسط هیأت امناء و هیأت رئیسه دانشگاه می باشد.

شهریه محاسبه شده مطابق باشیوه نامه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه در نظر گرفته شده و برای یک نیمسال تحصیلی مبالغ شهریه ثابت و شهریه متغیر دریافت می گردد.

- کارکنان دانشگاه و فرزندان آنان از تخفیف در شهریه برخوردار نخواهد بود.

-دانشجویان شهریه پردازدرصورت انصراف ازتحصیل درهرزمان ، ملزم به پرداخت خسارت انصراف براساس شیوه نامه شهریه پرداز دانشگاه می باشند.

- پرداخت صدور کارت دانشجویی  به مبلغ 600000ریال (ششصد هزار ریال ) از طریق پنل کاربری دانشجویان در آدرس فوق از مسیر "پرداخت آنلاین - پرداخت برخط شهریه ثبت مبلغ شصد هزارتومان از درگاه پرداخت اینترنتی سامان کیش

6. دوره عملکرد

زمان ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1402 اعم از نیمسال اول و نیمسال دوم سال تحصیلی  روز دوشنبه   17/07/ 1402 لغایت پنج شنبه 20/07/1402 می باشد

زمان ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1402 از مورخه سه شنبه 18/07/1402 لغایت 20/07/1402به شرح زیر می باشد.

روز سه شنبه مورخ   18/07/1402: رشته پزشکی بجنورد رشته دندانپزشکی بجنورد-رشته مامایی بجنورد

روز چها رشنبه  مورخ 19/07/1402: کارشناسی فوریت پزشکی بجنورد کارشناسی پرستاری بجنورد کارشناسی اتاق عمل بجنورد- کارشناسی هوشبری بجنورد کارشناسی پرتو شناسی بجنورد کارشناسی علو م آزمایشگاهی بجنورد

روز پنجشنبه  مورخ20/07/1402 : کارشناسی تغذیه بجنورد- کارشناسی بهداشت عمومی بجنورد- کارشناسی بهداشت حرفه ای بجنورد- کارشناسی بهداشت محیط بجنورد- کارشناسی پرستاری شیروان کارشناسی مامایی شیروان کاردانی فوریت پزشکی شیروان کاردانی فوریت پزشکی مانه و سملقان

7. خاتمه توافقنامه


درصورت عدم تحویل تعهد محضری تا یک ماه پس از ثبت نام قبولی  و عدم تحویل مدارک مورد نیاز دانشگاه قبولی دانشجو،کن لم یکن  تلقی می گردد.

 

 

 

 

 

 


فاقد نظر