بیانیه سطح توافق صدور تاییدیه تحصیلی

22 ١٣:٢٥ ب.ظ

توافقنامه سطح خدمت (صدور تأییدیه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی)

 

مقدمه :

صدور تاییدیه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی شامل دو مورد تاییدیه می باشد :

تاییدیه ادامه تحصیل دانشجویان

تاییدیه تحصیلی استخدام

صدور تاییدیه تحصیلی در هر دوموردی که در بالا ذکر شد کاملا محرمانه بوده و مدارک مورد نیاز شامل : شناسنامه و کارت ملی کارت پایان خدمت جهت اقایان برگه استعلام صندوق رفاه دانشجویی و پایان طرح جهت رشته های طرح اجباری می باشد. لازم به ذکر است که جهت صدور تاییدیه ادامه تحصیل دانشجویان اگر بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی تا مدت 6 ماه مقاطع بالاتر پذیرفته شوند و پایان طرح نداشته باشند صدور تاییدیه ادامه تحصیل بلامانع می باشد.قابل ذکر است که تاییدیه تحصیلی استخدام فقط برای یک ارگان دولتی و یک مرکز خصوصی صادر می شود و نمیتوان همزمان برای دو سازمان دولتی تاییدیه صادر کرد.

هدف :

هدف از صدور تاییدیه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی تسهیل در روند استخدام و ادامه تحصیل دانش آموختگان و همین طور ارگان های دولتی و خصوصی بوده و ضمن اینکه تاییدیه تحصیلی چون به صورت محرمانه صادر می شود امکان تقلب و جعل مدارک به مراتب کاهش می یابد .

مسئولیت :

این واحد وظیفه دارد اطلاعات درخواستی از سوی ارگان های مختلف را بررسی کرده و به صورت شفاف و به صورت محرمانه پاسخگوی نامه های رسیده باشد.

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه های اجرایی :

خدمت گیرندگان مکلف هستند نامه های خود را از طریق اتوماسیون یا به صورت پستی به واحد مربوطه ارسال کنند و همچنین بعد از اینکه تاییدیه به دست سازمان مربوطه رسید آن را به صورت کاملا محرمانه نگهداری کرده و از ارائه آن به شخص دانش آموخته خودداری کنند . دستگاه اجرایی نیز مکلف است در ابتدا مدارک مورد نیاز صدور تاییدیه را چک کرده و بعد از صدور و اخذ امضاها به صورت محرمانه ارسال پستی آن انجام شود و نیز این موضوع را مد نظر داشته باشند که تاییدیه تحصیلی تنها یکبار صادر شده و صدور مجدد آن منوط به عودت اصل تاییدیه صادر شده قبلی می باشد.

هزینه ها و پرداخت ها :

هزینه های مورد نیاز صدور تاییدیه تحصیلی از طریق قرارداد اداری که دانشگاه های علوم پزشکی با اداره پست منعقد کرده پرداخت می شود ، چون ارسال تاییدیه تحصیلی به صورت محرمانه و تنها از طریق ارسال پستی امکان پذیر می باشد.

دوره عملکرد :

مدن زمان اعتبار تاییدیه های صادر شده دائمی می باشد.

خاتمه توافقنامه :

دائمی میباشد و خاتمه ندارد.

 


فاقد نظر