بیانیه سطح توافق میهمان دانشجویان

23 ١٢:١٦ ب.ظ

توافقنامه سطح خدمت " تأیید مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل  کشور "

  1.  

مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی- واحد خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، در جهت ارائه خدمات و تسهیلات، در مواردی که دانشجو دارای شرایط مهمانی باشد، همکاری می نماید؛ منظور از خدمت «مهمانی»، مهمانی از سایر دانشگاه ها به این دانشگاه و بالعکس می باشد.

  1.  

*ارائه با کیفیت خدمت انتقال مواقت (مهمانی)

* اجرای صحیح آیین نامه های آموزشی

*تسریع در فرآیند انجام کار

*صرفه جویی در زمان و هزینه های دانشجو

*پاسخگویی اجتماعی

*همکاری در چارچوب قوانین و مقررات آموزشی و دانشگاهی

 

3-مسئولیت­

 انجام به موقع کلیه امور مربوط به مهمانی دانشجویان و پیگیری آن توسط مسئول ارائه خدمت و تحویل به موقع درخواست توسط گیرنده خدمت

4- تعهدات متقابل خدمت­گیرنده و دستگاه اجرایی

خدمت گیرنده موظف است قوانین و مقررات مربوط به خدمت را رعایت کرده و مسئول ارائه خدمت، کلیه امور مربوطه را در اسرع وقت پیگیری نماید. (دانشجو بایستی در بازه زمانی ثبت نام اعلام شده از سوی وزارت، ضمن بارگذاری تمام مدارک درخواست شده، در سامانه مهمانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://guest.behdasht.gov.ir/

ثبت نام نماید و تا زمان بررسی نهایی و اعلام نتیجه، نسبت به رفع نواقص احتمالی اقدام نماید.

5-هزینه­ها و پرداخت­ها

در صورتی که دانشجو، شهریه پرداز باشد و یا در دانشگاه مقصد، شرایط معافیت از پرداخت شهریه نداشته باشد، بایستی شهریه مصوب آن دانشگاه را پرداخت نماید.

6-دوره عملکرد

این توافقنامه تا زمان اتمام امور مربوط به مهمانی دانشجو اعتبار دارد.

7-خاتمه توافقنامه

در مورد دانشجویان «مهمان به» در صورت اتمام مهمانی دانشجو در دانشگاه مقصد و ارسال ریزنمرات از سوی آن دانشگاه و ثبت آن، خاتمه می یابد.

-در مورد دانشجویان «مهمان از» بعد از اتمام مهمانی با انجام تسویه حساب و ارسال ریزنمرات، دانشجو غیرفعال می گردد و فرایند خاتمه می یابد.

 


فاقد نظر